Η Κατερίνα Σαχταρίδη ήταν σύζυγος του Παναγιώτη Δηλάρη ενός δραστήριου ανθρώπου που έφυγε τόσο νωρίς από την ζωή, είναι Υποψήφια περιφερειακός σύμβουλος με τον ΒΑΣΙΛΗ ΡΟΚΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ με τον συνδυασμό ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ και είναι και η ίδια μητέρα και πολύ δραστήρια.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΣΑΧΤΑΡΙΔΗ περιγράφει την ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΒΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ :
Το εν λόγω φαινόμενο ξεκίνησε σταδιακά. Εντάσσεται στης
λεγόμενες ανεύθυνες πράξεις. Συνήθως εκδηλώνεται εντός και εκτός αθλητικών χωρών.
Ιδιαίτερης σημασίας έχει η στάση της κοινωνίας
απέναντί στο φαινόμενο αυτό και οι συνέπειες που επιφέρει στο πολιτισμό και στην ποιότητα της πολιτικής ζωής.
Η γέννηση της ομαδικής βίας έχει τις ρίζες της μέσα στην ίδια την κοινωνία η οποία είναι εξίσου επιθετική. Ο αθλητισμός σήμερα έχει χάσει την παλαιά αλλοτινή του αίγλη.
Κυρίαρχα δυστυχώς στοιχεία είναι το οικονομικό κύρος και η δημόσια εικόνα.
Η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού ( κυρίως από τη δεκαετία του 1980) άλλαξε όλη την νοοτροπία του συστήματος καθώς και τον τρόπο σκέψης των αρμόδιων παραγόντων παγκοσμίως.
Καταξίωση και οικονομική επιφάνεια κυριαρχούν στην σύγχρονη
κοινωνία . Στους χρόνους που διανύουμε είναι λυπηρό που το
όμορφο σύνθημα-φράση
απέναντί στο φαινόμενο αυτό και οι συνέπειες που επιφέρει στο πολιτισμό και στην ποιότητα της πολιτικής ζωής.
Η γέννηση της ομαδικής βίας έχει τις ρίζες της μέσα στην ίδια την κοινωνία η οποία είναι εξίσου επιθετική. Ο αθλητισμός σήμερα έχει χάσει την παλαιά αλλοτινή του αίγλη.
Κυρίαρχα δυστυχώς στοιχεία είναι το οικονομικό κύρος και η δημόσια εικόνα.
Η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού ( κυρίως από τη δεκαετία του 1980) άλλαξε όλη την νοοτροπία του συστήματος καθώς και τον τρόπο σκέψης των αρμόδιων παραγόντων παγκοσμίως.
Καταξίωση και οικονομική επιφάνεια κυριαρχούν στην σύγχρονη
κοινωνία . Στους χρόνους που διανύουμε είναι λυπηρό που το
όμορφο σύνθημα-φράση
<<ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ>> (ευγενής συμπεριφορά)
έχει εξασθενίσει ή μάλλον σχεδόν έχει χαθεί.
Μέσα σε όλο αυτό ας προσθέσουμε μια διαχωριστική γραμμή
καλοπροαίρετα γραφόμενη. Όπως γνωρίζουμε υπάρχουν οι φίλαθλοι και οι οπαδοί.
καλοπροαίρετα γραφόμενη. Όπως γνωρίζουμε υπάρχουν οι φίλαθλοι και οι οπαδοί.
Οι φίλαθλοί έχουν ως μέσο τον αθλητισμό για
ψυχαγωγία και ενημέρωση εν αντιθέσει με τους οπαδούς οι οποίοι χρησιμοποιούν τον αθλητισμό ως μέσο για κακόβουλο σκοπό και με συγκεκριμένο στόχο τη βία. Ίσως η βία αποτελεί γι’ αυτούς έναν τρόπο διαφυγής και εκτονώσης από τα «κακώς κείμενα» της σημερινής κοινωνίας.
Σε αυτό το φαινόμενο με τις ανεξέλεγκτες διαστάσεις είναι οδυνηρό πως οι ίδιοι οι οπαδοί δε συνειδητοποιούν ότι βάζουν σε κίνδυνο ακόμη και τον ίδιο τους τον εαυτό.
Κι αν αναλογιστούμε και τους οικείους τους ( οικογένεια, φίλοι,
γείτονες κ.λ.π.) ούτε και αυτοί αισθάνονται αυτήν την ευθύνη είτε από αμέλεια είτε από αδιαφορία. Η τραγική κατάληξη του
γεγονότος αυτού είναι η απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής και το
συναισθηματικό κόστος από αυτήν.
ψυχαγωγία και ενημέρωση εν αντιθέσει με τους οπαδούς οι οποίοι χρησιμοποιούν τον αθλητισμό ως μέσο για κακόβουλο σκοπό και με συγκεκριμένο στόχο τη βία. Ίσως η βία αποτελεί γι’ αυτούς έναν τρόπο διαφυγής και εκτονώσης από τα «κακώς κείμενα» της σημερινής κοινωνίας.
Σε αυτό το φαινόμενο με τις ανεξέλεγκτες διαστάσεις είναι οδυνηρό πως οι ίδιοι οι οπαδοί δε συνειδητοποιούν ότι βάζουν σε κίνδυνο ακόμη και τον ίδιο τους τον εαυτό.
Κι αν αναλογιστούμε και τους οικείους τους ( οικογένεια, φίλοι,
γείτονες κ.λ.π.) ούτε και αυτοί αισθάνονται αυτήν την ευθύνη είτε από αμέλεια είτε από αδιαφορία. Η τραγική κατάληξη του
γεγονότος αυτού είναι η απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής και το
συναισθηματικό κόστος από αυτήν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου